Tukea palkkapalveluasiakkaille
Neuvontapalvelumme avulla saat tukea vuoden jokaisena arkipäivänä – keskeytyksettä. Palvelu on tarkoitettu asiakkaillemme, jotka ovat ulkoistaneet palkkapalvelunsa meille. Tarjoamme tukipalveluita tarpeidenne mukaan – palveluun voidaan sisällyttää esimerkiksi kaikki palkansaajat, esihenkilöt tai vain yhteyshenkilöt. Suomen SD Worxin neuvontapalveluiden Service Desk First Line -tiimi koostuu asiantuntijoista, jotka auttavat organisaatiosi erilaisissa kysymyksissä.


Neuvontapalvelun hyödyt
- Sisäisten tukiresurssien tarve vähenee, koska voit luottaa siihen, että SD Worx tukee organisaatiotasi.
- Nopeat ja kätevät yhteydenottovaihtoehdot sekä yksilöity palvelu. Lyhyet jonot ja nopeat vastaukset. Saatavilla eri yhteydenottovaihtoehtoja: palvelupyynnön luominen asiakassivujen kautta ja puhelinpalvelu takaisinsoittotoiminnolla. Yksilöity palvelu juuri sinun yrityksesi prosesseja ja sopimuksia myötäillen.
- Laaja asiantuntijuus. Asiantuntijamme osaavat vastata yleisimpiin kysymyksiin palkasta, palkkalaskelmista, lomista, veroista ja sairauslomista.
- Saatavuus. Puhelinpalvelu palvelee arkisin klo 09-16 (poislukien arkipyhät). Palvelupyynnöt asiakassivujen kautta 24 tuntia vuorokaudessa, 365 päivää vuodessa.
Usein kysytyt kysymykset tuesta
Alla on esimerkkejä useimmiten käsittelemistämme asioista:
- Palkasta tehtäviin vähennyksiin liittyvät kysymykset
- Loppupalkan maksaminen – mukaan lukien maksamatta olevat maksut (esim. käyttämättömät lomat)
- Lomat ja lomalainsäädäntö – esimerkiksi lomien kertymiseen ja kulumiseen liittyvät kysymykset
- Lomapalkkaan ja lomarahoihin liittyvät kysymykset
- Etuuksien käyttäytyminen palkanlaskennassa ja muut etuuksiin liittyvät kysymykset
- Ulosottovähennykset
- Hyvinvointiedut sekä niiden hallinnointi
- Kysymykset liittyen eri palkkaustapoihin ja malleihin (esim. kuukausipalkka vs. tuntipalkka)
- Erilaisia todistuksia, esim. palkkatodistuksia, koskevien pyyntöjen käsittely
- Sosiaaliturvan tai muiden viranomaisten tulotiedustelujen käsittely
Peruspalveluun sisältyy kolme yhteyshenkilöä, mutta tätä voidaan tarvittaessa laajentaa yrityksesi tarpeiden mukaan – palveluun voidaan sisällyttää myös esihenkilöt tai kaikki palkansaajat.
Service Desk siirtää palvelupyynnön sisäisesti asianomaiselle osastolle. Service Desk -tiimi pitää palvelupyynnön avaajan aina ajan tasalla selvityksen edistymisestä.
Haluatko kuulla lisää ratkaisuistamme?
Jos haluat saada lisätietoa tuotteistamme ja palveluistamme tai miten voimme auttaa sinua palkka- ja henkilöstöhallintoon liittyvissä haasteissa, täytä alla oleva lomake. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian!