1. Home>
  2. Kokonaisvaltaiset palkka- ja henkilöstöhallinnon ratkaisut ja palvelut>
  3. Ratkaisuja palkanlaskentaan>
  4. Luotettava palkkapalvelu>

Tukea palkkapalveluasiakkaille

Neuvontapalvelumme avulla saat tukea vuoden jokaisena arkipäivänä – keskeytyksettä. Palvelu on tarkoitettu asiakkaillemme, jotka ovat ulkoistaneet palkkapalvelunsa meille. Tarjoamme tukipalveluita tarpeidenne mukaan – palveluun voidaan sisällyttää esimerkiksi kaikki palkansaajat, esihenkilöt tai vain yhteyshenkilöt. Suomen SD Worxin neuvontapalveluiden Service Desk First Line -tiimi koostuu asiantuntijoista, jotka auttavat organisaatiosi erilaisissa kysymyksissä.

Puhutaan tuesta
Kvinne tar notater

Näin neuvontapalvelumme toimii

colorTurvallinen ja tehokas

Asiantuntijamme antavat nopeita ja tarkkoja vastauksia, jotta voit keskittyä ydinliiketoimintaasi.

settingsEi keskeytyksiä

Tukea saatavilla joka arkipäivä, myös ruuhkapäivinä, ympäri vuoden.

DokumentseiteSkaalautuva

Valitse tuen piirin kuuluvat henkilöt organisaatiosi tarpeiden mukaan – esimerkiksi kaikki palkansaajat, esihenkilöt tai vain tietyt yhteyshenkilöt.

wayfinderJoustava

Tukeen voi ottaa yhteyttä asiakassivujen kautta tai puhelimitse (myös takaisinsoittopalvelu).

Man telefon

Neuvontapalvelun hyödyt

 

  • Sisäisten tukiresurssien tarve vähenee, koska voit luottaa siihen, että SD Worx tukee organisaatiotasi.
     
  • Nopeat ja kätevät yhteydenottovaihtoehdot sekä yksilöity palvelu. Lyhyet jonot ja nopeat vastaukset. Saatavilla eri yhteydenottovaihtoehtoja: palvelupyynnön luominen asiakassivujen kautta ja puhelinpalvelu takaisinsoittotoiminnolla. Yksilöity palvelu juuri sinun yrityksesi prosesseja ja sopimuksia myötäillen.
     
  • Laaja asiantuntijuus. Asiantuntijamme osaavat vastata yleisimpiin kysymyksiin palkasta, palkkalaskelmista, lomista, veroista ja sairauslomista.
     
  • Saatavuus. Puhelinpalvelu palvelee arkisin klo 09-16 (poislukien arkipyhät). Palvelupyynnöt asiakassivujen kautta 24 tuntia vuorokaudessa, 365 päivää vuodessa.

    Usein kysytyt kysymykset tuesta

    Alla on esimerkkejä useimmiten käsittelemistämme asioista:

    • Palkasta tehtäviin vähennyksiin liittyvät kysymykset
    • Loppupalkan maksaminen – mukaan lukien maksamatta olevat maksut (esim. käyttämättömät lomat)
    • Lomat ja lomalainsäädäntö – esimerkiksi lomien kertymiseen ja kulumiseen liittyvät kysymykset
    • Lomapalkkaan ja lomarahoihin liittyvät kysymykset
    • Etuuksien käyttäytyminen palkanlaskennassa ja muut etuuksiin liittyvät kysymykset 
    • Ulosottovähennykset
    • Hyvinvointiedut sekä niiden hallinnointi
    • Kysymykset liittyen eri palkkaustapoihin ja malleihin (esim. kuukausipalkka vs. tuntipalkka)
    • Erilaisia todistuksia, esim. palkkatodistuksia, koskevien pyyntöjen käsittely
    • Sosiaaliturvan tai muiden viranomaisten tulotiedustelujen käsittely

    Peruspalveluun sisältyy kolme yhteyshenkilöä, mutta tätä voidaan tarvittaessa laajentaa yrityksesi tarpeiden mukaan – palveluun voidaan sisällyttää myös esihenkilöt tai kaikki palkansaajat.

    Service Desk siirtää palvelupyynnön sisäisesti asianomaiselle osastolle. Service Desk -tiimi pitää palvelupyynnön avaajan aina ajan tasalla selvityksen edistymisestä.

    Haluatko kuulla lisää ratkaisuistamme?

    Jos haluat saada lisätietoa tuotteistamme ja palveluistamme tai miten voimme auttaa sinua palkka- ja henkilöstöhallintoon liittyvissä haasteissa, täytä alla oleva lomake. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian!